Jag visste att det inte var långt kvar

Jag kände på mig hur det skulle bli hos läkaren idag. Det var väntat men det känns helskumt att det händer nu. Men det har ju snart gått sex år vilket är länge för en som blev smittad en bit in i livet.

Ja, i januari ska jag börja med mediciner. Jag har inte sagt det till någon än. J får veta när han kommer hit. Mamma är på julfest så jag berättar för henne imorgon. Ska scanna in grafen över hur mycket virus jag har och hur mitt immunförsvar ser ut.

Min läkare sa att jag fick börja när jag ville men hon ansåg som jag att efter jul och nyår är bäst. Så tar man tag i det efter att allt det är över. Men det känns så himla overkligt. Men jag visste att det här dagen skulle komma...

Kommentarer
Postat av: M





Hur känner du inför att börja med medicineringen då?



Och jag har en fundering. Är det många mediciner du ska äta? Och vad kan de ge för biverkningar?



Jag önskar dig en superfin dag och du ska veta att jag tycker att du verkar vara en underbar och stark kvinna!



2010-12-16 @ 09:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0