I've got the solution!

Glömde bort lite att de har fixat tidsinställda inlägg nu. Men det känns inte helt rätt det heller.
När det här postas är jag fortfarande på jobbet, och är det ett par timmar efter det har postats också.
Efter jobbet ska jag åka och fixa den sista julklappen. Hoppas pappas tjej blir glad i alla fall. Måste slå in pappas paket med. Och skriva ut syrrans. Hennes ska jag slå in på ett speciellt vis. Hon kommer tro att jag är galen, men då har hon ju rätt.

Eftersom att J numera är hos sina föräldrar norrut så är jag ensam med mer tid än annars. Jag joinar honom då jag har jobbat klart för i år. Men jag saknar honom. Ni kanske minns att jag hatar att sova själv? Och det har ställt till med problem förut. Men i värsta fall får fröken Katt sova med mig. Fast hon ska hålla på och trampa i ansiktet, så det är lite jobbigt. Annars får jag plocka fram min nalle som jag fick i julklapp då jag var 2,5 år (tror jag). Han lever än. Och han heter Björn, passande va?

Nu blev det lite väl utsvävat. Även för mig. Vi hörs senare!

PS. Vad ska du hitta på i jul? DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0