Helt slut

Att ha jobbat 7 av 8 dagar börjar kännas. Speciellt då mellandagsrean drog igång idag. Att sova till 12 på juldagen var nog ingen bra idé trots allt. Inte när man ska gå upp 6 på morgonen dagen efter.

Jag har varit trött sen jag kom hem och ska alldeles snart gå och sova. Imorgon blir det jobb på eftermiddagen och sen ska jag tvätta. Riktigt roligt...Men det är bäst att jag inte glömmer att tvätta något eftersom att jag inte kommer kunna göra det förrän jag kommer tillbaka från min skidresa.

På tal om mellandagsrea så vet jag vad jag ska köpa. En ny digitalkamera. Jag är såld på Nikon, har en digital systemkamera från Nikon. Syrran har en vanlig digitalkamera från Nikon. Men jag hinner inte köpa en innan jag åker. Så jag tänkte be J göra det åt mig. Och så ger jag honom pengar så klart. Men han är ju ledig så han ställer nog upp.

Dags att sova. Ska växla pengar imorgon inför resan och sen blir det jobb...Oj oj oj...Fullt ös, medvetslös... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0