Galet effektiv dag...not!

Eller okej, på förmiddagen var det okej.
Då fixade jag med det jag skulle och lite till. Efter lunch gick det utför. Slösurf, MSN och beställning av linser och lite annat smått. Så jag drar av lite tid för det. Pappa ska inte betala för att jag sitter och slösurfar.
Dessutom var det en ganska lång dag så jag får pengar ändå. Och betald lunch, vilket motsvarar en timmes arbete efter skatt ungefär. Inte så illa.

Snart ska jag tvätta. Men innan dess ska jag äta upp resten av pizzan som jag köpte igår. Oxfilépizza...mums!
Sen efter jag har tvättat lite så åker jag till J och sover där. Ska till tandläkaren imorgon och då är det närmare från J. Och jag hoppas verkligen att jag inte har några hål eller nåt. Nu måste jag ju betala för att fixa det. Suck. Allt var så mycket enklare då man var liten...



En helt annan sak. Jag kom på att jag står på kontrakt för tre lägenheter. Snart två visserligen. Den jag bor i nu, min studentlägenhet och min och Js lägenhet. Men snart har jag inte kontraktet för studentlägenheten längre, tack och lov. Strul, strul, bara strul. Få pengar 1-2 dagar innan räkningen ska betalas. Men eftersom jag gärna betalar då jag precis fått pengar så har det gapat tomt på kontot nästan de senaste månaderna. Har lägenheten till sista januari sen behöver jag inte tänka på den något mer. Skönt som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0