Fy på mig!

Har blivit dålig uppdatering, förlåt för det!
I fredags så var jag hos tandläkaren (inga hål!). En gammal lagning hade gått sönder lite, så det ska fixas framöver. Sen hade jag fått lite tandsten också. Tandläkaren trodde att en bidragande orsak kunde vara att jag har haft tandställning och nu har metalltrådar bakom tänderna för att se till att tänderna inte flyttar på sig. Men men.
Det bästa var ändå att besöket kostade mig 40 kr. Två års tandvårdsbidrag á 300 kr hjälpte till. Och sen får jag nytt nästa år, vilket hjälper lite då jag ska fixa lagningen (1000 kr ca) och tandstenen (700 kr ca).

Sen blev det film, Tron. J ville se den. Och Js bästa vän med. Hans tjej följde med också. Det bästa ur filmen var ändå då ett program (de kallade "människorna"/robotarna för program) som inte ville göra som huvudpersonens pappa sa...då slog han den i huvudet och sen gjorde den som han ville. Som med andra elektroniska prylar...Funkar de inte? Testa att slå på den ^^

Igår och idag har jag jobbat. Och imorgon blir det jobb med. När ska man hinna fixa de sista julklapparna? Det löser sig nog ^^

PS. Fick en kommentar från Johan. Ska svara på den ikväll eller imorgon, hoppas att det blir bra! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0