Duktig flicka

Imorgon jobbar jag för sista gången i år! Ska bli så himla skönt att vara ledig.

Nu ikväll har jag tvättat. För jag måste packa. Och inte bara till denna resa. Nej, utan även till skidresan. Det är tur att man har mycket kläder ^^

Sen var jag duktig och tog bort stygnen på foten. Alltså sen jag tog bort mitt födelsemärke. Och jag är imponerad av mig själv. Gjorde inte alls ont. Stramade en gång. Men inte så det gjorde ont. Och en gång av fyra tycker jag är godkänt.

Fröken katt är hos mamma och stannar där ett par dagar innan hon får vara här ett par dagar och mamma tar hand om henne här. Då kommer hunden till dem igen och vi tror inte det är någon bra kombo. Sen får hon vara hos en kattvakt då jag är på skidresan. Stackars kisse som åker fram och tillbaka. Men hon har varit hos kattvakten förut, innan jag fick henne. Så det är inte något främmande ställe. Skönt för henne :)

Nu måste jag packa. Minidatorn åker med imorgon, och mobilen funkar ju som mobilt internet så mig slipper ni inte :) 

Förresten! Köpte en ny kamera idag, på mellandagsrean. Min vanliga lilla digitalkamera har gjort sitt. Men den nya är rosa också. Men vad väljer man när det andra alternativet är svart? Speciellt när man gillar rosa?
Fast det erkänner jag inte så ofta :)

Vi hörs imorgon! Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0