Det förflutna påminner mig

Då jag och muppen hade vår fling i somras så var det en tjej som var galet på honom. De jobbade tillsammans dessutom. Han hävdade att han inte var det minsta intresserad. Men vem vet?

Såg lite saker på facebook så jag blockerade honom så hans nyheter inte poppar upp i min newsfeed. Tror jag behöver bryta helt där. Så mycket för "vara vänner". It takes two to tango. Och jag vill inte vara vän med honom nu. Även om vi hade en jävligt rolig vecka i alperna då vi träffades. Men det var då.

Ja, jag kan vara galet svartsjuk om jag är på det humöret. Även fast jag inte har någon anledning för att vara det i det här fallet. Men jag är lite så att om inte jag kan få en person så ska ingen få den personen. Helt galet. Men de tillfällena är få. Men jag har min underbara J igen. Och jag vet nu att det var idiotiskt att göra slut. Och jag är lyckligare än förut, för nu vet jag vad det är jag går miste om utan honom.

Jag tror att min kropp är lite ur balans just nu med jobb och julstress. Hormoner spökar (nej, jag är inte gravid...men snart är det dags för beviset för att jag inte är det) vilket gör att jag blir grinig. Choklad dämpar det en del. Så det är tur att jag har gjort julgodis och allt innehåller choklad på nåt sätt. Perfekt! Och chefen har köpt en Aladdin-ask till jobbet. Om han tror att det kommer finnas något kvar nästa vecka så tror han fel ^^

Nu ska jag slå in syrrans paket. Hon kommer aldrig kunna gissa vad det är. Ska bli kul att se hennes min imorgon då hon öppnar paketet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0