Bra tajming...bläää!

Har inte haft någon ork alls idag. Hostat, nyst och varit hängig. Till råga på det så ska jag jobba i Affären imorgon och sen är det fest. Kommer inte att orka jobba hela passet, inte en chans. Och festen är bara att glömma. Glass hemma i soffan känns bättre.

Men jag får inte tag på Chefen. It sucks. Så jag kanske måste jobba i alla fall. Och nej, jag vet inte om jag har feber. Jag är varm (fast fryser) men jag har ingen termometer som kan bekräfta mina misstankar. Får se om Chefen ringer tillbaka snart. Jag hoppas det. För jag kommer inte orka stå upp så länge imorgon.

Blääää!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du känner dig bättre nu!

2010-12-12 @ 00:46:33
Postat av: Charlie

Hej! Är man förkyld längre med HIV? Måste säga att du verkar vara en jättefin tjej som förtjänar många varma kramar.

Kram Charlie

2010-12-12 @ 06:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0