Vart har jag tagit vägen?

En klasskompis påpekade att jag blivit mindre, så hon frågade vart jag tagit vägen.
Men jag hade inget bra svar. Att det inte blivit några myskvällar med chips och dip kan ha bidragit till det.
Men snart får jag sy in jeansen. Fast det kanske hjälper om jag tränar som jag har tänkt. Har första träningspasset inbokat nu. Ska bli riktigt roligt. Jag har saknat träningen faktiskt. Nog för att jag fått nog med träning då jag har jobbat.

För övrigt har jag lyckats få lite mer jobbpass i höst. Awesome!

Nu ska jag vara duktig och plugga lite. Det är sååååå kul att göra uppgifter i Excel. Not!
Fast det är intressant hur mycket man kan göra med det programmet. Sen är det intressant att se hur mycket man har hunnit glömma under sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0