Utmattad

Ni som kikar in här vet att jag är en kvälls- och nattmänniska. Men inte idag.
Jag sov ungefär 5 timmar inatt också. Har blviit för många såna nätter den senaste veckan.
Lägg till en liten förkylning som ännu inte har blommat ut men som stör tillräckligt.
Och ja, jag får inte glömma. Trevliga veckan började idag också. Kul! (Ja, jag är ironisk.)

Så; järntabletter och ipren, here we go! Utan järntabletterna så skulle jag inte orka vara uppe, då skulle jag ha sovit för länge sen redan. Och iprenen för den tar bort smärtan i magen. Panodil och Voltaren (sån där på recept, inte sån som är mot muskel-oc ledvärk) funkar också men jag börjar få ont om Voltaren. Att så små tabletter kan ta bort det onda är fantastiskt.

Vissa anser att man ska låta bli att ta tabletter om det inte är nödvändigt. För mig är det nödvändigt de första två-tre dagarna. Annars går jag framåtböjt för det gör så ont och jag kan knappt fungera då jag behöver sova minst 12 timmar för att orka. Så, för mig är det nödvändigt. Men nog om det.

Shopaholicen i mig har shoppat lite. Filmer och tv-serier från cdon. Jag måste ju underhålla mig på något vis de andra dagarna förutom måndagar. Ja, då är det ju Dexter men alla andra dagar. Så True blood säsong 2 är på väg till mig tillsammans med en massa annat mått och gott. Nu ska jag göra mig i ordning för att sova.

Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0