Rekord!

Även fast klockan inte är så mycket (jag är nattuggla ifall jag har glömt säga det) så har hela 10 unika besökare varit in hit idag. 10 låter inte som så himla många när man tänker på dessa kända bloggerskor med sudd på 100 000 unika besökare varje dag. Men för mig är det en stor grej.

Det betyder att jag gör ett bra jobb (hoppas jag) och att folk är intresserade av att veta hur det är att leva med hiv. Och att det kanske är intressant att få se det på ett annat sätt än bara skräckexemplen som visas på tv och i skolan.

21 gånger har min blogg visats idag. Och då har jag inte kollat en enda gång själv hur allt ser ut när det väl visas i bloggen.

3 personer har kommenterat min blogg, i olika inlägg. Och det är jättekul med all form av respons! Tusen tack till er. Glöden för att skriva är tillbaka, det har varit lite sådär med det på sistone känns det som. Men bitar faller på plats och jag är mer nöjd med hur saker är. En bidragande orsak till att allt känns så mycket bättre idag är att jag fått veta att han som får mig att le kommer att vara med mig en sväng på min födelsedag, även fast han är småsjuk. Så jag kanske inte får pussa honom på munnen men jag får krama honom och jag får känna hans armar kring mig. Jag önskar mig inte mycket när jag fyller år, även om jag kommer att vakna upp ensam så vet jag att några timmar senare så är hans armar kring mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0