Rapport från sjuklingen

Jag har spenderat större delen av dagen i sängen.
Jag sov till klockan var lite efter två på eftermiddagen. Sen slötittade jag lite på olika program, men insåg att det inte gick något vettigt så jag bytte till tv-serier och då blev det True Blood. Jag har nu ett avsnitt kvar på den första säsongen. Och jag behöver beställa säsong 2, men det gör jag imorgon. Jag får klara mig så länge.

Jag har ätit glass till frukost (blev två mackor också), och till mellanmål. Ja, frukosten var ju vid tre-tiden. Middag blev det i form av en pannkaka. Tur att jag gjorde ett gäng extra förut. Så länge man viker ihop dem så kan man bryta loss dem utan att de går sönder, ett litet tips bara.

Bafucin har varit min bästa vän. Ja, tills att tungan började kännas lite bortdomnad vill säga.
Men ingen ipren idag, så det är ju bra!
Och imorgon blir det skola. Sen ska jag köpa en dammsugare, kul va? Har insett att det räcker inte med att bara sopa, det är så himla drygt att göra det. Så jag ska köpa en sån där liten dammsugare som är både dammsugare och handdammsugare. Typ Ergorapido eller liknande. Jag vet att de inte suger så bra, men jag tror att de duger åt mig och min lilla lya.

Sen kommer en vän som har flyttat till en annan stad hit, så i helgen blir det utgång. Och jag har alltid roligt när vi är ute tillsammans. Tydligen skulle några vänner till henne med också, men det är ju bara roligt. Ju fler desto bättre (så länge det inte blir alldeles för många). Så imorgon tänkte jag shoppa någon form av partyoutfit, jag äger inte så många såna då jag inte är ute så mycket annars. Så det blir någon snygg tunika eller nåt i den stilen. Får se vad jag hittar på för något.

Nu ska jag sova så jag orkar imorgon. Tur att det är kort dag imorgon. Riktigt skönt.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0