Nu kan du få mig så lätt

Kom att tänka på den låten, med Håkan Hellström, precis innan jag skulle stänga ner.

Har varit irriterad större delen av dagen idag. Förklaringen kom på eftermiddagen. Men nu, sent ikväll, så är det i princip lugnt igen. Min stackars darling jobbade över så han jobbade dubbla pass. Helt sjukt. Och så ska han jobba imorgon också. Det känns lite fel att han jobbar dubbelt medan jag ska till Gröna Lund. Eller ja, imorgon slipper han förhoppningsvis jobba dubbelt, är ändå den dagen då han skulle vara ledig.

Har jag tur får jag se honom till helgen. Då är det lite speciellt nämligen. För min del alltså :)
Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon och orkar åka en massa på Grönan. Och så hoppas jag att vädergubbarna har fel, de säger att det ska regna på förmiddagen men jag säger att de har fel. Så det så.

Gonatt gott folk :)



Om du vill ha mig...nu kan du få mig så lätt



PS. Är det något du undrar över eller tycker att jag ska ge lite mer utrymme här, säg till bara. Feedback är (nästan) aldrig fel.


Kommentarer
Postat av: M

Jag undrar lite hur "han som får dig att le" reagerade när du berättade att du har HIV?



Kärlek till dig du starka kvinna!

2010-08-04 @ 11:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0