När man behöver det som mest

Igår när jag var med min darling och kollade på tv hos honom så kom familjens katt och gosade med mig.
Han är ute ganska mycket annars, och gosar när han känner för det (som alla katter).

Men de är också bra på att känna av hur man mår. Och det är kaos för min darling nu, så katten var där lite mer än vad han brukar vara. Han märkte säkert att jag var orolig för min darling, så han kom och gosade en del med mig också. Buffades med näsan, på min näsa. Några pussar fick jag också. Blöt kattpuss, mys!


Det är lite av en dröm för mig. Att ha en katt. Jag har alltid velat ha det men mamma är allergisk. Och den gamla lägenheten var för liten. Och det är även denna. Men någon gång i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0