Mitt emellan att sova och vara vaken

Så kändes det idag då jag var och fick massage på Noaks Ark. Kändes bra efter att ha jobbat och fixat, vill inte få ont som jag fick förut. Och nästa vecka har jag bokat in mig på två pass på gymmet, då kör vi på som vanligt igen! Sommaruppehållet som det blev är över då.

Jag har inte haft någon vidare inspiration att skriva, både går och idag. Det känns stressigt med en omtenta samtidigt som jag inte träffat han som får mig att le sen i lördags. Och inte kan han prata i telefon heller då han har haft ont i halsen. Det känns som en evighet sen jag var med honom, även fast det bara är tre dagar sen. Tre långa dagar.

Men snart kommer han ha mer ledig tid. Söndag är sista dagen då han jobbar på sitt sommarjobb. Jag trodde inte att tre veckor kunde gå så långsamt. Jag hoppas bara att allt blir som vanligt sen.
Jag vill ju att han ska ha ett fast jobb det är klart, och det vill han också. Bra med sommarjobbet men det är totalt kaos där, och det funkar inte att ha det så. Man klarar inte att jobba 50 timmar på 4 dagar och sen jobba totalt 10 dagar i rad och har sen en dag ledigt hur länge som helst.

Jag vill ha tillbaka min glada darling...

Nu ska jag fortsätta plugga. Omtentan är på fredag...och torsdagen kommer gå åt annat, då har jag bara några timmar på morgonen och förmiddagen på mig. Men jag ska fixa det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0