Min långa mörka främling?

Idag när jag kom till skolan så fick jag frågan "Har du precis duschat eller var det regnet?" och jag svarade enkelt "Både och". Jag försov mig nämligen en timme. Men jag hann ändå och jag satt på rumpan i salen 10 minuter innan vi började. Ska tillägga att jag vaknade, duschade, borstade tänderna och sminkade mig på rekordtid. Flög upp ur sängen några minuter över 8, och bussen jag var tvungen att ta gick 8.36 och då tar det kanske 3 min att gå till bussen. Men jag stod faktiskt och väntade på bussen i säkert 3 minuter.

Frukosten bestod av ett kokt ägg (hade kokt igår) som jag skalade och åt på vägen. Sen hade jag med mig lite frukt till skolan.

Jag och min vän L ska göra storstaden osäker nu i helgen. Jag vill gå ut. Och hon har väl inget större val direkt, men hon verkar inte så ledsen över det. Nu har hon en tjejkompis som är singel och som inte befinner sig någonstans på de sju haven.

Och någonstans ute i vimlet så kanske jag hittar min långe, mörkhårige främling...?
Jo, det är ju så att jag gillar långa, mörkhåriga killar. Och lite mer badboy-stilen. Fast det senare vet jag inte brukar sluta bra. Men...lite småfarligt = spännande = kul!

Däremot är jag lite nervös på ett sätt för att gå ut. Det är nämligen första gången jag går ut och är 100% singel. Sist jag var ute så hade jag ju fortfarande han som får mig att le, även om vi inte var tillsammans (eller om vi nu var det). Anyway. Och innan det var jag ju tillsammans med J rätt länge, ända sen jag var 17.
Så för första gången behöver jag inte säga "Nej, jag har pojkvän". Är det en dryg kille så lär jag göra det men jag kan flirta tillbaka om jag vill. Men ja är osäker när det gäller att gå längre än så.

Jag pratar om ONS (One-Night Stands)...Jag vet att många inte bryr sig om partnern har hiv då de vet hur man ska göra för att skydda sig och så. Men jag tror jag tar det lite lugnt med sånt. Min säng får förbli oinvigd när det gäller det. Jag ju haft två karlar hittills som sovit i den. Eller ja, han som får mig att le och sen en annan kille, men han är bög. Jag tror sängen kommer förbli oinvigd om inget händer.

Men jag vet ju sen förut att en bra kvinna reder sig själv...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Min personliga åsikt är att ONS är inget att hänga i granen, knulla full med någon man inte känner. Det blir aldrig bra och risken är överhängande stor att snorren inte vill :)



Men man kan ha jävligt roligt ändå, dansa och skratta och bara ha roligt! Hångla är ett plus i kanten :)

2010-08-17 @ 23:15:44
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0