Mensmonster

Idag tillåter jag mig att bli irriterad på saker och ting. Och på människor.
Ibland får man faktiskt. Jag tillåter mig själv att göra det utan några större hämningar ungefär en dag i månaden. Och ni kan ju gissa vilken.

Nu är det bra att jag bor själv. Och att ingen kan läsa mina tankar.

Blev irriterad på att jag märkte att några bananer jag haft hemma har blivit dåliga på väldigt kort tid. Och lite bananflugor hade hittat hit också. Men det har jag åtgärdat nu.
Sen blev jag lite smått irriterad på han som får mig att le (i vanliga fall) då han jobbat över i snart 4 timmar. Och vi skulle ha träffats, men jag tror inte att det blir så. Och just nu känns det lika bra då mitt humör inte är att leka med.

Att bli illamående och trött som jag vet inte vad varenda månad är lite påfrestande vill jag lova. Förhoppningsvis hann jag ta smärtstillande och järntabletter i tid så det vänder snart. Då blir jag människa igen och inget mensmonster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0