Ju mer jag försöker att inte tänka

Jag har försökt plugga så mycket jag bara kan idag. Det har blivit några timmar och jag har fått några "aha"-upplevelser, så det är ju bra!

Det är många andra tankar som snurrar. Han som får mig att le bland annat. Har inte pratat med honom sen i lördags. Ett fåtal sms är det som har kommunicerats mellan oss. Men imorgon ska jag ringa honom.
Och så hoppas jag att han är ledig på fredag som han egentligen ska vara. Så att jag kan träffa honom.

Varför är det alltid så, att när man ska försöka att inte tänka på något så går det nästan inte att sluta tänka på det?

Imorgon ringer klockan tidigt. Och då ska jag plugga järnet det sista jag kan. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0