Jävla skit

Fick resultatet från tentan. Och det gick åt helvete.
Men med tanke på blackouterna jag fick så är jag mest förvånad över att jag ändå lyckades skrapa ihop så måna poäng som jag gjorde. Inte tillräckligt många, tyvärr.

Sen håller jag nog på att bli sjuk. Idag gick jag hem från skolan efter halva dagen. Morgonen kändes viktigare, och det som vi hade på eftermiddagen är ganska lätt att ta igen på egen hand.
Så det har införskaffats halstabletter, och nu ska jag ta och göra en Varma Koppen. Te är inte riktigt min grej. Men Varma Koppen är varmt i alla fall...Jag tror att Ipenen har hjälpt lite, känner mig inte lika hängig som jag gjorde tidigare idag.

Något bra som har hänt idag är att jag fick anställningspapper från sjukhuset. Så nu är jag anställd där också. Timanställd men fortfarande anställd. Men jag både hoppas och inte hoppas att de vill att jag ska komma dit. För det känns bra att ge tillbaka och att se andra människor som lever i samma situation som jag gör. Samtidigt känns det tråkig att det ska behövas. Att fler unga människor (och äldre, men jag jobbar med lite yngre) ska hamna i samma situation som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0