Jag var inte beredd på det här

Jag anade att de skulle komma förr eller senare. Tårarna.
Men att det skulle vara ett avsnitt av en tv-serie som skulle få dem att rulla ner för mina kinder, det trodde jag inte.

Mitt ex hade rätt. Det suger att vara ensam. Ibland är det skönt. Men just nu saknar jag tryggheten. Jag saknar att veta vart man har den andra personen. Med mitt ex så visste jag. But that ship has sailed.
Och han som får mig att le får mig att tveka. Det var ett tag sen han fick mig att le. Det var en vecka sen ungefär som jag fick en puss av honom sist. Fick ingen då jag fyllde år för han ville inte att jag skulle bli sjuk. Jag hade hellre blivit sjuk faktiskt...




I'll pretend that I'm kissing
The lips I am missing
And hope that my dreams will come true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0