Jag har erövrat Europa!

Åtminstone i fas 1, eller hur var det fröken L?



Vi hade väldigt roligt när vi var ute, jag och fröken L. Det blev Patricia som ligger vid Slussen. Eller fjolljollen som den kallas av vissa. Det är typ bögklubb på söndagar.

Vi kom dit runt midnatt. Och trots att det var 23-årsgräns så var det inga problem att komma in.
Så jag fick en liten tour av fröken L av båten. Lite senare var det dags för liveband som körde lite olika låtar. Till en av dem blev jag uppbjuden av en kille och så buggade vi. Det var riktigt kul för han kunde verkligen.

Sen hade fröken L träffat på lite annat folk när jag kom tillbaka. Några tyska killar. Dansade med en av dem, och sen pratade vi en del. Sen ville jag vara bara med fröken L ett tag. Och då fick vi vara ifred ett tag. Sen efter en liten incident då jag antingen råkade svälja fel eller om det blev för mycket blandat så träffade jag honom igen. Och jag kände att jag behövde berätta för honom. Han var lite på och vi hade redan hånglat lite. Så jag drog med honom ut där det inte var nåt folk och så berättade jag min story. Han var coollugn. Och väldigt glad att jag var ärlig om det. En som inte var lika lugn var fröken L's ragg, men det löste sig i alla fall.

Klockan blev mycket. Eller tidigt om man vill säga så. De stängde vid 5. Så då gick vi fyra ut från båten. Strax innan hade solen precis börjat gå upp. Är det bara jag som inte tycker om att solen går upp innan man har gått och lagt sig?

Jag åker med tysken, T började hans namn med, passande nog. Det var inte tänkt att bli som det blev. Och först låg vi bara och pratade. Men ja, sen blev det som det blev. Och jag har haft mitt första riktiga ONS. Och jag blev än en gång bevisad fel när det gäller att bli avvisad när det gäller hiv:en. Mitt problem nu är att jag glömde kvar mitt halsband, men han ska skicka det per post till mig. Snällt av honom ändå.

Har messat lite med honom. Lite fel ändå om det är ett ONS kanske, men jag kan inte de vett och etikett-reglerna. Messat och facebookat, inte okej enligt ONS-vett och etikett tror jag.


PS. Erövra en världsdel i fas 1 innebär att man varit med någon från nåt av länderna i den världsdelen (om jag fattat allt rätt). I fast 2 är det någon från alla länder i den världsdelen (om jag har fattat det rätt). Men jag nöjer mig med Europa i fas 1...DS.

Uppdatering:
Fas 1: En från varje världsdel, från samma land som en själv räknas inte, i mitt fall Sverige.
Fas 2: En från varje världsdel, i den världsdelen
Fas 3: En från varje land, i varje världsdel
Fas 4: En från varje land, i varje världsdel, i det landet personen är ifrån
Fas 5: En som har varit på månen
Fas 6: Med någon på månen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah nej det där är inte rätt efter ett ONS!

Man ska göka så är det klart, man ska inte se personen igen och gör man det ja då skäms man.. Typ :)



Det var väldigt snällt av dig att berätta om sjukdomen, brukar man behöva göra det?

Dum fråga kanske men jag tänkte att det räcker att använda kondom så behöver man inte säga, om det skulle vara en jobbig grej alltså.

Iaf, bara det tyder på att du är en bra person. Fy fan vad bra du är :D

2010-08-23 @ 14:26:34
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: M

Vad skönt att han tog det bra! Men varför tog inte fröken L's ragg det bra? På vilket sätt?

2010-08-23 @ 16:57:57
Postat av: "Felicia"

M: Jo det var riktigt skönt att han gjorde det. Första jag berättat för på så sätt som jag gjorde då. Och det gick ju bra! :)



Jag vet inte varför fröken L's ragg inte tog det så bra. Men han var rätt nojig. Antagligen för att han inte kan så mycket om hiv, om hur det smittas och så där. Han frågade mig lite om jag kände av att jag har hiv och hur länge jag har haft det och så. Okunskap föder rädsla som det så vackert heter...

2010-08-23 @ 17:31:26
URL: http://hivbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0