Fullt ös - medvetslös!

Nästan i alla fall. Jobbat hela dagen idag, och det var full rulle från början till slut.

Har inte hört något från han som får mig att le. Och idag har jag låtit bli att höra av mig till honom. Jag har lessnat lite på att vara den som hör av sig. Jag vet att det är smått omoget tänkt men jag vill bara att han ska visa lite intresse. Vet dock att han har jobbat idag men det har jag också.

Men imorgon (idag, men det räknas inte förrän man lägger sig och vaknar igen) är det en ny dag. Och han som får mig att le kanske inte jobbar lika länge och så kanske han är frisk. Jag hoppas, men som jag sa till min vän tidigare idag; It takes two to tango...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0