En lyckans dag!

Jo, lönespecifikationen kom idag. Och det var mer än vad jag trodde att det skulle vara!
Jag tror dock att en del av det jag fick nu är från såna tider de inte hann rapportera in till förra lönen. Har ju ändå varit semestertider så är inte cheferna som har skött det där. Men jag klagar inte, får 11 000 rakt i fickan. Då är skatten dragen (de drar inte så mycket då jag inte tjänat så mycket förut, men ska ändra det) och sen är semesterersättningen inbakad.
Nästan 88 timmar blev det totalt och ungefär 600 kr är ren bonus då vi jobbat på extra bra och sålt mycket. Awesome! Sen är OB rätt bra också.

Sen imorgon ska jag lämna in csn-papprena på skolan. I'm going to be a rich bitch...I ett tag i alla fall. Slipper vara en fattig student i alla fall. Nog för att jag redan har nudlar och så i skafferiet. Men det är för att jag gillar det :)

Nu ska jag vara duktig och plugga innan det är dags för att kolla lite på min darling. Ja, Dexter heter han :)
Många som inte förstår hur jag kan gilla Dexter, men det är nog att hela serien är så himla twisted. Fast serien är inte mycket om man jämför med böckerna. I'm loving it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0