En dag som bara försvann

Började sent i skolan idag, vilket innebar sovmorgon. Lite för länge så det blev frukost på vägen. Är imponerad av mig själv ändå, att jag hann duscha, klä på mig, göra mig i ordning, packa väskan och fixa i ordning frukost på 30 minuter. Tänk på att jag är tjej också.

Avverkade tiden i skolan ganska snabbt också, och hann med mer än vad jag trodde. Missade då jag var sjuk men trots genomgång av det jag missade så hann jag med alla dagens obligatoriska uppgifter. Det kändes bra.
Och sen nu på kvällen så stod träning på schemat. Så jag har dansat som bara...ja, jag vet inte vad! Som jag aldrig gjort förut. Men kul var det, slutade inte ens att ge 100% då jag kände att jag fick håll. Det var så kul! Och hållet gav med sig, tack och lov.

Efter träningen blev det en välförtjänt dusch. Cyklade både till och från gymmet så lite extra träning blev det, skönt ändå. Sen gjorde jag lite mat i form av knäckemackor med skinka, ett kokt ägg och ett glas oboy med daimbitar i, någon limited edition, lyx! Lugn, riktig middag åt jag innan träningen. Äta bör man annars dör man, så det så. För övrigt, när det gäller mat så hade vi en intressant diskussion i skolan idag på rasten. Light-produkter. Jag är generellt anti light-produkter, även om det finns en Fun light i skåpet (älskar den smaken och ingen annan har den). Men att ersätta creme fraiche med lätt creme fraiche, det finns inte på min världskarta. Hellre lite "ordentlig" produkt än mer av en med en massa kontgjort gojs i. Jag har till och med slutat helt med margarin och använder bara smör. För två år sen var detta otänkbart för mig. Men det är godare, gillar det där lite salta som blir. Sen får jag väl stå ut med att låta Bregotten stå ute i ett par minuter så det inte är stenhårt, men det kan vara mitt dåliga kylskåp som bidrar lite extra till det. 

Nu ska jag göra klart instuderingsfrågorna som ska vara klara imorgon bitti. Vet nämligen inte vilken jag kommer få svara på. Så det är bäst att göra alla, ordentligt också. Gute Nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0