Drömmar om facebook

Jag är inte en person som drömmer så mycket. I alla fall så kommer jag inte ihåg mina drömmar.
Utom mardrömmar då (vilket var länge sen nu) då. Och sen om jag blir väckt mitt i en dröm.

Som idag, då ringde de och frågade om jag kunde jobba men det går inte då jag pluggar inför en omtenta, plus att jag ska jobba tre timmar nu på eftermiddagen.
Då drömde jag att jag hade ändrat relationsstatus på facebook så det stod "i ett förhållande". Men då jag var sur på han som får mig att le så ändrade jag tillbaka till "singel". Det stod inte vem jag var i ett förhållande med, men känslan av att vara sur fanns kvar tills jag tog en dusch ett tag efter att jag vaknat.



Kom att tänka på att det inte är lång tid innan det är dags att ta blodprover på mig igen. Jag gillar verkligen inte det. Men tack och lov behöver jag bara göra det två gånger om året än så länge. Annars är det var tredje månad som är praxis. Men snart är det kanske dags för mig att gå var tredje månad. Det är ju ändå 5,5 år sen jag blev smittad. Och jag vet andra som fått börja äta mediciner efter mycket kortare tid än så...

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad läskigt att ha hiv!?!?!

2010-08-06 @ 12:46:57
URL: http://keilema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0