Det finns en orsak till allt (nästan)

Jag vill be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Jobbade i fredags, sen åkte jag hem till mamma en sväng. Och sen blev det jobb på lördag. Och sen var det fest på kvällen, så jag hann i precis hem och duscha av mig innan det var dags att åka igen.

Det blev en väldigt rolig kväll. Och det började bli ljust innan huvudet hamnade på kudden. Sen sov jag läääänge. Vaknade till ett par gånger. Och var vaken från 12 och en bit framåt. Sen halslumrade jag till fem. Då ringde min darling. Så då blev det en snabb dusch och sen åkte jag till honom. Han var inte på världens bästa humör direkt. Strul på jobbet och sen småtjafsigt hemma. Men jag hoppas att jag gjorde honom lite gladare ändå.

Idag blev det jobb också. Ska åka iväg och handla snart. Sen blir det någon form av sen middag. Och sen ska jag göra fint här hemma (att det kan bli så mycket disk då jag knappt lagat någon mat...) så jag kan plugga imorgon utan störande objekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0