Bara jag igen

Om man vill vara skrockfull angående fredagen den 13 så visst.
Igår var väl inte den bästa dagen i mitt liv men den var inte så hemsk heller.
Han som får mig att le kom förbi mitt på dagen och bara det fick mig att reagera lite. Det första han säger efter att vi har sagt hej till varandra, är nämligen "Du...vi behöver prata om en sak" samtidigt som vi kramas.

Jag vet att han har sagt tidigare att han inte är förhållande-typen. Så vi har backat till att vara vänner igen. Det är kaos i hans liv nu och jag förstår honom när han säger att han måste ta hand om sig själv först innan han kan göra samma för någon annan. Det är klart att jag blev lite ledsen, men han är fortfarande han som får mig att le, inte han som får mig att gråta.

Så gårdagen spenderades med vänner med lite vin, chips och sen kom det lite mer folk dit så det blev en spontanfest. Vid tre igår natt åkte jag hem och var hemma vid halv fem, lagom kul resa men jag vaknade i min egen säng vilket var skönt.

Och jag vaknade 100% singel. Och det känns faktiskt helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0