And the party continues...

Jag och fröken L ska ut och göra stan osäker ikväll. Efter lite överläggning om hur vi ska lägga upp det hela så kom vi fram till att det är bättre att gå ut idag. Båda är dessutom ganska utvilade...Eller ja, jag har sovit 5 timmar vilket är vad jag har snittat på hela veckan. Och sova kan man göra i graven, så det så!

Jag har fått tillstånd av fröken L att påbörja festandet före henne. En drink medans jag fixar mig. Hon är en bra vän, fröken L. När hon kommer hit så får hon också.

Kläderna är fixade, blir inget special när det gäller dem. Håret är fixat, vax, hårspray, plattång på längderna och Bjön Axéns Volumaster. Aldrig provat den kombon förut men jag är nöjd. Och vilken volym! Nu är det bara lite ögonskugga och eyeliner som saknas. Sen är jag redo för nattens äventyr. Tonight's gonna be a good, good night!

Och nu är det dags för en liten mojito till mig. Don't wait up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0