Hör mig och några andra

Här är en länk till ett radioprogram jag gjorde i januari. Här är det min riktiga röst, dock använder jag inte mitt riktiga namn. Här heter jag Jenny.

Annars brukar jag kalla mig Felicia, då jag alltid har gillat det namnet. Och när jag gör så här så kallas jag för det också, lite kul ^^


http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?programid=3314&artikel=2602619
Klicka sen på "Ladda ner programmet". Det är ganska långt men det är ett väldigt bra program. Jag är med i början och sen senare också.




Jag lyssnar på programmet lite då och då, när jag ibland tror att det här bara är en otäck mardröm. Men när jag lyssnar på det så känns det verkligt, och jag hör att jag låter stark och lite "Grynet-aktig" (ta ingen skit).




Ska lägga upp länkar till de intervjuer jag har gjort :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0