Svar på kommentar

Kommentar från C:

Hej!

Jag är en tjej på 19 och är nästan säker på att jag är smittad.. hade sex i utlandet med en kille, väldigt snygg och kan få vem som helst, o när jag sa att vi skulle ha kondom så skrattade han bara.. tror att han är missbrukare av något slag, märktes sista kvällarna där.. 7 dagar i rad hade vi sex.. och nu efter 2 veckor nu har jag alla tecken på primärinfektion.
Ska testa mig på måndag, är så jävla rädd..
Men blir lugnare av att läsa din blogg.
Du är grym :)
Kram



Svar:
C, jag håller tummarna för dig på måndag. Oavsett resultat kommer du att fixa det här. Jag trodde aldrig att jag 5 år efter beskedet skulle ha fästman och en liten bebis (och en utbildning, och en schysst lägenhet i ett bra område). Skulle det bli positivt resultat så är du inte ensam, vi är åtminstone 5000 här i Sverige. Vill du bolla tankar så är du varmt välkommen att maila mig på [email protected] :) Det gäller för övrigt er andra också så klart :)
Jag tycker du är modig som går och testar dig, det är inte lätt. Men det är bättre att veta från början, för det är inte kul att få veta det flera år efteråt eftersom man är en risk för andra i så fall.
Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0