Svar på kommentar från Annica

Jäklar, som när man skriver sms till en person och skickar till en annan:(. Jag tror folk har lättare att hantera det än man tror. Vi har en vikarie på jobbet som jag kände att jag INTE ville berätta för då hon har extrem bacillskräck! Sen satt vi och pratade om att skaffa barn osv, och jag råkade säga att vi inte kan det på "normal väg". Har man sagt A får man säga B, tänkte att det får väl bära eller brista! Hennes reaktion blev NYFIKEN! "Berätta mer"! Så, man ska nog inte alltid tro det värsta! Om tjejerna väljer att vända dig ryggen, är det deras förlust, inte din. Kram

Svar:
Den har jag klarat mig från hittills :) Men jag har hört om andras...oj oj vad fel det kan bli!
Sådär kan jag också berätta, jag berättar A. Och ibland blir det även B. Men inte alltid. Jag har flera vänner som bara fått höra A, men som så småningom kommer få höra B. När tiden är mer mogen för dem, då jag inte trott att de kunde hantera det vid det tillfället. Men de har nöjt sig med att de kommer få veta lite senare.
Jag har fått svar från två av tjejerna, och ingen av dem har blivit rädd, utan vi pratar om att ses igen. Så det känns riktigt skönt! Den tredje tjejen har jag tyvärr inte fått någon kontakt med, men hon verkar ha varit lite frånvarande från cyberspace de senaste dagarna, så vi får väl se.
Annars känns det bra med 2/3, ifall hon nu inte skulle kunna hantera det.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0