Svar till anonym

som skrev:
Ehhh... du har ju redan gått ur din anonymitet...

Svar:Hur då menar du? Jag skriver inte om vem jag är. Även om de som känner mig vet mycket väl vem jag är. Men jag har inte gått ut med namn och bild offentligt. Vill man så kan man alltid leta reda på folk. Jag skulle kunna ta reda på vem du är, om jag så skulle vilja. Och du (och alla andra) kan nog ta reda på vem jag är om du vill. Jag har dock haft nog med djävulskap i mitt liv och att gå ut helt offentligt kostar mer än det smakar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var i Luleå och talade inför folk....= du är inte så speciellt anonym längre.

2011-09-22 @ 12:36:07
Postat av: Amanda

Är de stor risk att även ditt barn får HIV eller hur funkar de egentligen?

2011-09-22 @ 18:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0