Till anonym om mitt BF-datum

Klart att jag vet att det finns ett antal med samma BF datum som jag i samma stad. Men jag tycker inte att det är värt risken. Och om jag säger att det blir (antagligen) i mars, räcker inte det? BF-datum är ju inte någon exakt vetenskap, så barnet skulle kunna komma när som helst under månaden. Eller till och med i februari eller april om det är så.

Jag tar inte datumet så allvarligt heller. Det är ju mer på ett ungefär som man får se på det. Men jag ser inte vitsen med att skriva ut det här. Vem vinner något på det?

Att kommentera utan vare sig namn eller mail gör mig inte direkt mer sugen på att skriva ut det heller, tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0