Svar till Orolig kille

Vad bra att det är bättre nu och att jag har kunnat hjälpa till. Jag lever ett helt okej liv måste jag säga. Ett bra liv (vore synd att klaga med så fina människor kring mig).

Jag håller en tumme för dig (två betyder otur har jag lärt mig ^^ ) att resultatet inte blir vad du tror. Men skulle det bli ett positivt resultat (visst känns det skumt att det kallas positivt när det egentligen inte är ett bra svar?) så finns jag här. Och jag finns även på mail: [email protected]

Där kan du skriva för att ventilera om du behöver, och även ni andra kan fråga där med. Ifall ni inte vill fråga i bloggen.
Så jag finns här, och jag kollar bloggen även om jag inte alltid skriver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0