Ledig dag mitt i veckan

Som många andra är J ledig från jobbet idag. Så mysigt med en dag tillsammans såhär mitt i veckan.
Vi har städat, tvättat, handlat och promenerat. En effektiv dag. Och jag har dessutom lagt ut grejer på tradera till försäljning. Dumt att de ligger här och tar plats när någon annan kan ha nytta av grejerna. Är det ingen som vill ha dem, ja då åker de i en påse till välgörenhetsorganisationer. De får en del också, för jag tror inte någon vill köpa en h&m t-shirt som blivit för liten för mig...Mina bröst får inte plats i en t-shirt i storlek S längre, inte om den är tajt i modellen i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Mamman till L & L

svar: vad skönt att ni kommit tillrätta med rutinerna nu och att det löst sig med ert lilla dilemma. Vi har haft det så också under perioder, och därför är jag rätt less på spel.



Och ha inte dåligt samvete över din blogg, ids nog kommer det mer tid. Ärligt talat tycker jag snarare det är konstigt med vissa nyblivna mammor som är jätteaktiva med sitt skrivande och spottar ur sig tio inlägg om dagen som vissa gör, då undrar man ju vad de prioriterar bort under tiden :)

2012-05-23 @ 23:49:19
URL: http://vimorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0