Älskade unge!

Att man kan älska någon så liten så mycket. Helt ofattbart!
Hon är så rolig, pratar, ler och skrattar. Att ligga ner när man är vaken går inte för sig. Nej, man ska åtminstone sitta lite halvt upp.
Hon kastar ut nappen och sen blir hon ledsen för att den är borta. Och så blir hon glad när hon får den igen, och så spottar hon ut den och blir ledsen. Och så håller det på några vändor.
Men det bästa är nog när hon ligger i vaggan på morgonen och har vaknat och man kollar på henne och möts av världens leende :)
(Just det, tog bort förra inlägget ifall någon läste det. Blev mycket bättre när det blev morgon igen.)

Kommentarer
Postat av: C

Hej!

Jag är en tjej på 19 och är nästan säker på att jag är smittad.. hade sex i utlandet med en kille, väldigt snygg och kan få vem som helst, o när jag sa att vi skulle ha kondom så skrattade han bara.. tror att han är missbrukare av något slag, märktes sista kvällarna där.. 7 dagar i rad hade vi sex.. och nu efter 2 veckor nu har jag alla tecken på primärinfektion.

Ska testa mig på måndag, är så jävla rädd..

Men blir lugnare av att läsa din blogg.

Du är grym :)

Kram

2012-06-06 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0