Slut i både kropp och knopp

Träningen var riktigt jobbig idag, svettades som jag vet inte vad. Samtidigt så orkar jag mer. Jag ler då jag tränar för att det är så kul! Och jag sjunger/mimar med i texten till musiken.
Träningsformen jag kör nu är superbra, det enda som saknas är core-träning. Min rygg skulle behöva det. Men först ska jag boka tid hos en naprapat för att få bort lite knutar och låta dem knäcka ryggen på rätt plats igen :) Ni som har varit hos en naprapat eller kiropraktor vet vad jag menar :)
Har börjat praktiken också, och det går jättebra! Trivs verkligen jättebra. Alla har välkomnat mig och tycker att det ska bli kul att jag är med dem fram till sommaren. Men det är mycket att lära sig, mycket att komma ihåg. Så jag är trött i skallen.
Så det blir en tidig kväll för mig. Såååå skönt!
Hoppas ni haft en riktigt bra dag idag i det fina vårvädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0