Fjärilar i magen

Ja, och denna gång är det inte för att jag är förälskad (är fortfarande kär i J så inget problem där inte). Nej, det handlar mer om nervositet inför att vara på ett nytt ställe.

När måndagen kommer så har jag avslutat en del av min karriär och fortsatt med en annan del av den. Och det känns bra, men samtidigt läskigt då det kommer vara så mycket nytt.

Illamåendet från tabletterna spökar igen med men nu har jag medicin som hjälper mot det. Kände även igår innan jag tog mina tabletter men det kan ha varit på grund av något annat. Vaknade mitt i natten i går natt och mådde dåligt så jag vet inte. Inte vinterkräksjuka i alla fall - ta i trä!

Nu ska jag nörda mig med lite Sims 3 - spelande. Med gott samvete också, vilket känns ännu bättre ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0