Duktiga du!

Fick en kommentar från Fru T:
Hej
Jag har HIV-testat mig i dag och är jätteorolig. Tror faktiskt att det är positivt men i så fall har jag varit smittad i tio år. Mår bra i dag sånär som på stora lymfkörtlar i halsen. Jag har en ångestfylld vecka framför mig! Ville bara att du skulle veta att jag tycker att du är väldigt stark!
Kram!

Jag vill börja med att säga att jag håller en tumme för dig att du inte är smittad. Och OM du är det så vet du ju om det då i alla fall och kan få den hjälp du behöver och har rätt till.
Du är stark också, och du kommer fixa det här. Väntan kommer vara ett riktigt pain in the ass, men sen när det är klart så vet du. Du får gärna höra av dig om resultatet till mig om du har lust, och vill du inte att jag ska publicera svaret så gör jag inte det. En liten tröst kan vara att du är inte ensam,
Kram och stort lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0