Det där med att ta hand om sin kropp lite extra mycket nu...

Ikväll blir det kebabtallrik med pommes.
Imorgon kommer det antagligen bli frukost på Donken eller 7-eleven då jag inte tänker gå en meter mer än nödvändigt idag. Är illa nog att behöva gå 30 meter för att hämta kebabtallriken ^^

Är nämligen hos J (fast han är inte hemma) och han är inte så duktig på att handla hem frukostgrejer till mig om jag inte påminner honom. Jag har nog mer koll vad han har i matväg hemma än vad han själv har. Fast han tror att han har bra koll ^^ Det står en mjölkförpackning i kylen men det är kanske en klunk kvar. Till hans försvar kan jag bara säga att det var ett par dagar sen han handlade. Men jag kommer pika honom inatt i alla fall.

Idag blir onyttiga dagen i alla fall. Kebab, sen blir det godis eller min favoritduo Ben & Jerry's. Eller båda. Det är fredag fast det är nästan som min lördag då jag jobbar hela helgen.


Kommentarer
Postat av: Carola

B&J är en höjdare, särskilt Cherry Garcia och Half Baked!

2011-03-18 @ 20:52:54
URL: http://barbamamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0