Borde vara olagligt att gå upp så tidigt

För att jag ska hinna i tid till läkaren imorgon (8.30) så måste jag åka från J strax efter 07.00 för att vara säker på att hinna. På ett sätt är det tur att jag inte får äta frukost utan får det på mottagningen.
För annars vet jag inte hur det skulle gå.

Jag är verkligen ingen morgonmänniska men det är väl lika bra att man vänjer sig inför arbetslivet...
Eller att man kanske blir vuxen och mer morgonpigg? Fast i så fall har jag nog ärvt fel gener. Pappa är inte det minsta morgonpigg och han fyller 50 i år. Så det är nog kört för mig. I alla fall tills jag nått till mina mor-och farföräldrars ålder som är i snitt 80-isch.

Nu blir det sova för hela slanten. Tack och lov kan jag sova på bussen imorgon då den har slutstation Huddinge sjukhus. Me like! :) Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Fru T

Hej

Jag har HIV-testat mig i dag och är jätteorolig. Tror faktiskt att det är positivt men i så fall har jag varit smittad i tio år. Mår bra i dag sånär som på stora lymfkörtlar i halsen. Jag har en ångestfylld vecka framför mig! Ville bara att du skulle veta att jag tycker att du är väldigt stark!

Kram!!

2011-03-02 @ 17:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0