Nu var det påsk, i år igen!

Det känns som att det inte alls var länge sen det var påsk sist. Och nu är det påsk igen.
Är med J hos hans föräldrar. Fröken katt är hos kattvakt så jag har passat på att storstäda hemma i lägenheten. Så nu är det så gott som katthårsfritt på golven och möblerna.
Moppat har jag gjort också. Och dammat. Det behövdes verkligen!
Tyvärr har andra saker fått stå tillbaka. Bland annat bloggen. Men jag hoppas att ni har förståelse för att det är lite mycket nu. Och jag har inte varit helt på topp heller. Det är sådär att det inte går att sätta fingret på vad det är men det lurar i bakhuvudet och jag blir inte klok på mig själv.
Men nu är det påsk. Och J ska få en påskpresent av mig. Godis får han redan av sin mamma och har fått på jobbet så det får han inte. Däremot ska han få något som han behöver. Nämligen strumpor. Jo, min älskling är dålig på det där med strumpor. Svarta intersport-strumpor, ni vet såna där tubsockor. Såna vill han ha. Eller det är såna han använder i alla fall. Så han ska få strumpor av mig då han inte köpt några nya trots att jag slängt de som har gått hål på. Alla kommer dock inte rymmas i påskägget men ett par hamnar i ägget och de andra paren får jag ha i min resväska. Smart va?
Nu är jag så trött att ögonen går i kors så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0