En till som vet

Fröken L, nu vet Gällivare.

Gällivare är en kille som jag från början spelade ett litet onlinespel med. Som jag har haft kontakt med i ungefär fyra år. Men aldrig träffat. Den senaste tide har vi börjat prata med varandra väldigt mycket igen. Och jag har försökt känna efter ifall han är en av de som skulle kunna hantera det eller inte.
Men det är svårt att känna mig om man inte vet om den här händelsen då det har påverkat mitt liv så otroligt mycket.

Så jag berättade för honom. Och jag visade den här artikeln och bad honom lyssna på det här programmet. Ni får gärna göra det också om ni inte har gjort det. Jag är anonym, jag använder mig av namnen "Jenny" och "Felicia". På bilden intill artikeln så är det jag. I radioprogrammet så är det min röst.

Nu ska jag sova. Och jag hoppas att Gällivare kan sova inatt också.
Imorgon är det dags för jobb.

Kommentarer
Postat av: Fröken L

Åh va roligt! Eller roligt och roligt. Du vet vad jag menar. Hur gick det då? Gick det bra?

Själv stötte jag ihop med den första killen jag hade chans att sexa till det med efter jag fått beskedet och flyttat hem. Det va väl en 4-5 månader efter beskedet? Och jag va INTE redo att berätta. Och har alltid trott att han skulle ta det dåligt. Och det har vår gemensamma vän också trott. Men nu stötte han ju rejält på mig, eller ja, han va alltid där vart än jag va. Lite stalkertaktik där. Och du vet ju att jag är dålig på att säga nej i längden. haha... Så det blev bara till och berätta till slut. Och det gick så bra så. Kan ju inte säga att det fanns nån rädsla där, snarare att han fick en ursäkt att dra mig åt sidan så att vi kunde "prata" mer. Han hade bara undrat varför jag knuffat bort honom varje gång han försökte gå längre sist, alltså undrat tills nu.

Nä nu ska jag sluta hijacka din blogg bara för att du lagt dig tidigt. Men du kan ju vara stolt över att din raka motsatts i förhållande/ons har skickat meddelande till både förra och nyaste erövningen. Och om jag kan räkna det senaste till ons kategorien så va det hans första. Undrar om ons-oskulder är den nya grejen?

Natt natt!

2010-09-07 @ 01:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0