Mer åt det normala

Nu så, nu börjar det ordna sig lite här.

Ett stycke prov mindre att tänka på. Desto mer roliga saker att tänka på.

Om ungefär två månader blir det en resa, antingen med båt eller buss. Vi är ett gäng som funderar på att åka på kryssning, en sån där 24-timmars. Riktigt nice.


Är du kräsmagad, läs ej det som står nedan







För övrigt så ska jag hjälpa forskningen lite.
Tydligen så vill de veta hur hiv påverkar tarmarna. Jag minns inte exakt varför men det gör nog inget.
Så, sist jag var på sjukhuset så snodde de två rör blod av mig (och jag som inte ens skulle ta prover då utan hade gjort det en månad innan). Sen ska jag lämna avföringsprov. Känns väl inte något vidare skoj men vill de ha min skit så varsågod, jag vill inte ha den ^^

Nåja, fick göra sånt när jag började jobba inom restaurangbranchen förut (så man inte bär på salmonella/shigellabakterier om jag inte minns fel). Inte mysigt men måste man så måste man.

Kul info va? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0