Snacka om flatline

En person som besökt mig nu i helgen. Roligt att du läser :)


På tal om något annat.
I helgen var vi till mina svärföräldrar som bor i en annan stad. Ingen vet något. Jag tänkte på det när jag öppnade resväskan då min sambo och hans bror satt vid datorn i det rummet. Där låg det kondomer, fullt synligt. Inget konstigt egentligen då jag vet ett antal som skyddar sig så, av olika anledningar. Men det kändes mer än så, bra för att jag vet varför vi använder dem.

På grund av att jag var hos svärföräldrarna i helgen så har jag inte skrivit någonting. Jag har inte tänkt berätta för dem än på ett tag och det vore tråkigt om de fick veta det genom att se bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0