Nåldyna

Idag var det "den vanliga" proceduren plus lite annat när jag var på sjukhuset.

Först fick jag sprutor mot hepatit A och B och även en spruta mot TBE. Som om det inte vore nog med tre stick så skulle de även ta prover på mig. Hela 3 rör blev det. Nästan så man börjar undra ifall de ger överskottet till vampyrer eller nåt (jag kan ha läst lite för många vampyr-böcker den senaste tiden).

Så med två plåsterbitar på varje arm gick jag vidare till min underbara kurator.

Kan ha varit sista gången jag såg henne då hon ska få barn om några veckor. Sen är det långt ifrån säkert att hon kommer tillbaka.

Jag fick även träffa hon som ska ta över. Men jag vet inte hur mycket jag kommer behöva prata med någon då det i maj är tre år sen jag fick min diagnos. Men det känns skönt att veta om den dagen kommer, så vet jag vem jag kommer få träffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0