I det stora hela

Igår fick jag veta att min "extramormor" drabbats av cancer i levern. Och att framtiden ser mörk ut.
Och läkarna vet inte om de kan göra någonting.
Hennes kropp är svag. 48 kilo på en kvinna som är lite drygt 165 cm lång. Och som aldrig, vad jag minns, har varit superduper-smal. Aldrig stor, men aldrig så smal.

Och i det stora hela...så är inte mitt "problem" lika stort som min extramormors.
Med tankar kommer man långt och jag har tänkt på henne igår ända sen jag fick veta och idag har jag tänkt mycket på henne också. Jag hoppas att de kan hjälpa på något sätt. Jag hoppas att läkarna kan ta bort tumörerna och att hennes kropp orkar med belastningen som en operation medför.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0