En vanlig människa med dåligt minne

Jag pratade tidigare i veckan med en kvinna som är projektledare och som jobbar med hiv på flera olika plan.

Och eventuellt ska jag och en kille hjälpa henne med olika projekt på olika kliniker. Låter mycket spännande!
Dock har jag glömt exakt vad det var vi skulle göra. Vi har pratat om det tidigare, men det var säkert 4 månader sen, om det inte är längre än så!

Så där är ytterligare ett exempel på att jag är en vanlig människa, precis som du. Jag har också dåligt minne ibland.



För övrigt är jag förkyld. Sen blev det inte bättre när jag försökte träna bort den. Jag drev fram den i alla fall, så jag borde bli frisk snart. Jag hatar nämligen att vara mittemellan frisk och sjuk så jag tänkte att jag skulle driva fram förkylningen. Tydligen lyckades jag men då missade jag en del roligt nu i helgen. Men vad ska man göra? Käka glass och kolla på OS. Bra tid att vara sjuk...Nu går det ju i alla fall något vettigt på tv :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är det jobbigt att bära på den här hemligheten?

Tänkte när det är ganska många som fortfarande inte vet om det.



Jag blir glad över att läsa att du har din sambo och att han inte är rädd, det måste hjälpa ganska mycket.

Det hade det nog gjort för mig iaf.



Har du funderat något på att göra "reklam" för bloggen så att du kan nå ut till fler människor?

Jag tror att det hade varit en bra sak, kanske fler kan få upp ögonen och inte vara så rädda.

2010-02-21 @ 17:57:50
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0