Shit!

77 visningar igår...Och några redan nu, och klockan är bara två.
Kan vara för att jag kommenterade en tjej's blogg som var på förstasidan på blogg.se som handlade om hur det funkar lite när man ska ge blod, och att hon inte gillar det. Jag förstår henne. Jag tycker fortfarande det är obehagligt när de tar prover på mig. Värst var den gången då de skulle ha proverna som bevis mot han som smittade mig. Ja, inför rättegången och så. Jag skakade och var så nervös så mina kärl gömde sig och vägrade visa sig. Det slutade med Emla-salva och många lugnande ord från min underbara sjuksköterska. Och från polisen, honom skojade jag lite med.

Imorgon kommer det bli lite sådär med uppdateringen. Jobb står på schemt. Sen kommer en gammal vän, som numera bor i en annan stad, till stan så jag ska umgås med henne resten av kvällen. Och hon vet inte, annars hade jag kunnat skriva ett inlägg då vi stannar till här.

PS. Jag tror varken jag eller tysken T är så bra på det här med ONS-regler. Han beklagade sig över att han inte kommer ha tillgång till internet i helgen men han frågade om vi kunde messa lite. Sen sa han så som min mamma brukar göra "Gör inget som jag inte skulle göra".

"gute Nacht kleines Fräulein" - jag är då minsann inte liten! Så mycket tyska förstår jag. Tur att han är halvt engelsman...Däremot började vi komma in på en intressant diskussion gällande världskrigen. Och nej, han är inte en av de som förnekar förintelsen med mera.

Nu svävar jag ut igen. Jag är trött. Och det blir mindre än 5 timmars sömn inatt igen. Men sova kan man göra senare. Gonatt alla nattmänniskor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0